AÇIKLAMA

Merhaba sevgili okurlarım, takipçilerim, canlarım...
Beni eskilerden takip edenler bilir. Bu benim ikinci blogum. Önceki blogumu büyük bir kırgınlık ve öfke ile kapatmıştım. Çokça paylaşım yapmıştım üzerine. Yalnız Kahvaltı isimli şiirimin eskiz hali Cemal Süreya'ya aitmiş gibi, onun adıyla internette yayılmış, hatta Ahmet Kadri Rizeli bunu şarkı haline getirmişti. İşte bu da linki; https://www.youtube.com/watch?v=E7E-P877wGc. O zamanlar hukuki bir süreç başlatmamış, durumu sindirmek için kabuğuma çekilmiştim. Blogumu da ivedilikle kapatmış, diğer şiirlerim için telaşa kapılmıştım. Ama dün gece arkadaşım vesilesiyle ilk kez dinlediğim bir rap şarkısında bir başka şiirimin kullanıldığını acıyla gördüm. Çok ünlü bir rap şarkıcısı, 2011 yılında çıkarmış olduğu bir albümde şarkının bir kısmını şiirimin tamamını kullanarak oluşturmuş. Blogumda ya da sosyal mecralarımda paylaştığım tüm şiirlerin telif haklarının bana ait olduğunu, hepsinin duygularımın sayfa dökümü olduğunu belirtmeme gerek olmadığını umuyordum. Tarafımdan yazılan ve her birinin bir hikayesi olan şiirlerimin çalınması canımı ziyadesiyle yakıyor. Size üzülerek artık daha fazla şiir paylaşmayacağımı belirtmek isterim. Belki de bu sıkıntılı durum artık yazdıklarımı kitaplaştırmam gerektiğine bir işarettir. Gelişmeleri ilk ağızdan, buradan ben paylaşacağım sizlerle. Ulaşmak, konuşmak isteyen herkese kapım açık. İlginiz ve anlayışınız için teşekkürler...

Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

  1. iletişime geçermisin benimle

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum. Sagopa kajmer bunu çalmışsa neden dava açmıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI