ÖLÜ KUŞLARIN CELLADI

Ben kendimin celladıyım
Karamsardır tüm kuytularım
Yaşamak beni kutsarken
Ellerimle o bulutu dağıtmaktayım

İpleri dolaşık boynumda,
Ölü kuşlar yatağıma konuyor
Gündüzler insancıl
Gündüzler acı verici
Gündüzler umutlu bir telaş barındırıyor

Canı içinde süt kokulu bir meme gibi
Gündüzler yemyeşil bana sarılıyor
Mecalim iflah olmaz bir yokluk arzuluyor

Mecalim gece kadar karanlık
Uykuyu sevmeyişim gece tutkusundan
Geceleri okşuyor
Geceleri üretiyor
Geceleri sevişiyorum

Bana yaşamın karanlık yüzü gülüyor
Aydınlıktan ona ışık çiçekleri topluyorum
O da kalemime gece yıldızları

Danışıklı takas, tükenmiş yürek
Yorucu eylemlere batırılmış hançer
Tüy gibi hafif geceler, külçe gibi ağır
Bir başına bir ordu sağır

Kırılmış birçok dilek, dillerin kamçıları gaddar
Sana sevgim ürkek bir kuş,
Dilim cüretkar, umarsız bir çekiç
Sana sevgimi sundum, dilime yüz çevir.

Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AÇIKLAMA

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI