"HİÇ"LİK MAKAMI

Hiçsin sen, koca bir hiç.
Yokluk kadar var,
Varlık kadar yoksun.
Olmadın ki sen, hiç yoktun.
Yüreğime hiç girmedin,
Aklıma hiç düşmedin sen.
Ben seni hiç düşünmedim.
Uykularım kaçmadı, ağlamadım arkandan.
Hiç bakmadım, gözlemedim yollarını.
Sana haber göndermedim,
Haber de beklemedim zaten.
Nefes kadar muhtaç değildim sana,
Su kadar ihtiyaç değildin bende. 
Ömrümü sana adamayı düşünmedim.
Hiç istemedim seni.
Hiç aklımdan geçirmedim dudaklarımın yanaklarını,
Dudaklarının yanaklarımı okşayacağı zamanları.
Seninle aşktan sarhoş olmak,
Senden başkasını gözümün görmemesini hayal bile etmedim.
Kendime yakıştıramam ki zaten.

Seni bir hiç kadar sevmedim.
Öyle bir hiç ki;
Evren kadar büyük,
İnsanlık kadar gerçek,
Dünya kadar yoğun,
Sevgi kadar yüce,
Vazgeçmek kadar tapılası bir hiç.
Benim varlığım kadar hiç...

Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AÇIKLAMA

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI