KÖR, SAĞIR, SESSİZ

Şu içimi açıp baksalar
Kaç çığlık ses tellerimi ısırır
Etrafın baskısını ölçmeye kalksalar
Kaç kantarın topuzu kırılır

Umudumu kaç paralık ettim
Şimdi fillerin ayak izi kadar gömülü toprağa
Sayfaların saman dokusu kadar gevrek
Bir sıcacık sevgi için
Kaç oda yaktım İstanbul sokaklarında

Boş avuçlarıma, avurtlarından döktüm yüzümün
İçimi yaktım, etrafım aydınlandı
Öyle derinlere kaçtım ki
Bazen beni, ben bile bulamadım

Isırdı çığlıklar ruhumun etlerini
Kanım, ayak bileklerime doğru aktı.
Rızanın hükmü yavan şimdilerde
Bencil hayvanlar kervanı artık bu ülke

Bu topraklar bu din bu millet
Bu coğrafyanın insan mahlukları
Yumuşak bir kalbin acılarına kör
Dilsiz canlılara susamış iştahları

Bir okusalar gözlerimizden
Bir okuyabilseler kuytularda saklananları
Isırgan çığlıkların sessizliğini duysalar
Ölümlerine kulak zarları sebep olurdu.


Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

  1. En büyük naralar,susarak atılanlardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadık okurum :) ses tellerimiz sessizlikten patlayacak...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AÇIKLAMA

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI