KEHR'ELÂ

Tüm sivriliklerin dimdik karşımda duruyor!
Normalin buymuş gibi tüm mızrakların havada.
Ellerimi uzatıyorum biraz olsun sevip, dokunmaya;
Heybetli kaktüsüm,
Küçük sevgilim...
Sal korkularını meydanlıklara!

Farklı yaşların yaşanmışlıklarında,
Ürkekliklerinin kokusu doldurdu odayı.
Bırak akışına ruhunun nehirinin...
Yeşil yosun kokuları sarsın hislerini.
Elimdeki törpüye uzan;
Kabalıklarını tüketsin yumuşak darbelerim!

Kehribar ışığında izledim içini...
Yastığın açmana izin vermediği;
Sağ gözüne küsüm...
Solundan baktım,
Solundan aktım aklına.
Sol yanağının sakallarında dolaştım.

Küçük sevgilim benim...
İndir savaş kalkanlarını!
Kılıçlarını sok kınlarına.
Ben düşmanın değilim ki senin!
Olgun ülkelerden mülteciyim ben.
Sana sığınma talebiyle geldim kapına...

Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AÇIKLAMA

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI