TİTREK HECE

Şiir soluklu sevgilim
Mısra koksun nefesin...
Karanlığın arasından fısıltıları gelsin,
Senin sesinden ulu şairlerin.

Sen ki güzel ışık,
Yalnızca geceleri belirginsin!

Kilometreler adım adım aramızda.
Yürümeye kalksak kaç günlük iş!
Graham Bell'in gözünü seveyim.

Doldur aklını benimle,
Yüreğine şiirlerim serpilsin.
Beni aklınla sev.
Çünkü sen herkes gibi değilsin!

Şiir karışmış dediler saçlarına;
Ben de dizelerimi kökünden kestim!
Yığın kafalı insanlara inat;
Algısız benim güzelliğim.

Ama sen şiirler söyle bana.
Ruhuma değsin ucu kelimelerinin.
Duyargalarım titreşsin,
Ağaçların mezarlarına yeni harfler dizsin.

Bunca ölünün arasında,
Kelimeler diri tutabilir yalnızca ikimizi.
Haydı sarıl bana harflerinde,
Gırtlağında titreşen hece olmak isterim.

Gökçe Kurtuluş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AÇIKLAMA

EŞLİKÇİ SEVGİ

GECE IŞIKLARI